(Android/iOS) Zombie Gunship Survival - Action Shooter hacka många pengar
Feb 16, 2022 15:10:12 GMT -5
Post by merssilkfulmeva on Feb 16, 2022 15:10:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Zombie Gunship Survival - Action Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Zombie Gunship Survival - Action Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka många pengar ▞▞▞
▞▞▞ Zombie Gunship Survival - Action Shooter 2022 version ▞▞▞
Älskar det!
Jag gillar det här spelet...men varför det inte får några 5 stjärnor av mig är för att du inte kan spela det här spelet offline. Du måste alltid vara ansluten till internet. Men det är en mindre fråga.
Visst, ska man komma någon vart måste man betala en slant, men har man bara råd är det absolut värt det. Spelet är väl genomtänkt och suveränt genomfört. Rekommenderas varmt!
Spelet fortsätter att glappa. Siktkorset kommer plötsligt att hoppa till längst ut på skärmen. Först trodde jag att det bara var jag som råkade röra skärmen, men det började göra det på egen hand. Lite tråkigt när du försöker kämpa mot en hord, och dina sikte börjar studsa runt som en gibbon.
Zombie Gunship Survival - Action Shooter Action qoa
Du har aldrig nog av den röda metallen för att göra några vapenuppgraderingar som är värda ett skit. Du utkämpar samma strider om och om igen för att öka din pistol med 3 poäng gör ingen skillnad. Mängden röd metall som du vinner eller hittar måste ökas för att dina vapen ska bli tillräckligt starka. Jag kan inte komma till nästa nivå om jag inte vinner strider. Väldigt frustrerande. Jag vill fortsätta spela eftersom jag gillar spelet mycket, men jag måste kunna uppgradera vapnen mycket mer än vad jag kan.
Köpte säkringspaketet med 100 000 metall och när jag hävdade det var min maxkapacitet bara 30 000 så det satte in 30 000 men de andra 70 000 var borta. Inte imponerad saker som det kommer att förstöra ett spel för mig. Rekommendera inte att köpa några köp från det här spelet eftersom du kommer att bli lurad!
Varför kan du köpa allt utom skrot, det enda du behöver för att uppgradera dina vapen att det är så dumt att behöva vänta en vecka för att kunna uppgradera vapen eftersom du måste få skrot, antingen gör det så att vi kan köpa det eller tillverka lådorna släppa mer
Jag älskar grafiken, jag uppskattar att inte behöva spendera pengar för att avancera i något spel, plus att det är ett bra sätt att slösa bort tid. bra jobbat - tack dev. Jag ville tillägga att även händelserna är sanna, "ingen lön för att vinna" tävlingar med nästan utsökta belöningar som inte finns i vanligt spel...
Roligt men svårt att få tag på bra vapen
Bra spellådor tar för lång tid att öppna. I övrigt är det ett bra spel.
Även om det är roligt är det mesta av spelet låst bakom en lömsk betalvägg. All större resursvinst görs via låsta kistor, som tar 3 timmar att öppna varje. Så antingen var nöjd med att göra ett uppdrag var 3:e till 6:e timme, vara okej med att förlora många resurser, eller lägga ut massor av riktiga pengar för att öppna dessa kistor.
Överlag är det bra, men det finns uppdrag som inte låter dig vinna. En av dem är "precision strike", i "grey valley", i svår... Oavsett var jag börjar, eller om det inte finns några zombies som attackerar, kommer byggnaden, trupperna att säga "bygga plundrade, plantera laddningar", medan loot progression bar är bara halvtom, och byggnaden har inga attackskador. Känner mig riktigt frustrerad, eftersom jag lätt kan slå det uppdraget.
Supermarket Mania Journey Strategy ocec
Jag hade betygsatt det här spelet 4⭐ men det har blivit lönt att spela. Jag sänkte den till 2⭐ i januari men saker och ting har blivit värre. Alltså betyget 1⭐. De vapen som erbjuds under ordinarie spel är fruktansvärda. Du kan köpa de bättre vapnen men det är $50-$100 per vapen. Gör dig redo att lägga ut stora pengar om du vill avancera.
Det är ett ganska bra och korrekt spel. Det enda problemet är hur lång tid det tar att låsa upp andra autokanoner och sånt, men det är verkligen svårt att få XP men annars är det ett väldigt bra spel.
Mycket roligt
Ganska roligt spel att spela. När du har sällsynta vapen kommer du till en punkt där du måste sluta spela i några dagar eftersom det blir tråkigt att gå TILLBAKA genom samma uppdrag om och om igen - anledningen är att dina vapen absolut inte kommer att besegra vissa uppdrag oavsett vad . Så jag spelar ibland för att bygga upp befintliga vapen. Det enda dåliga jag har upplevt. Jag köpte lådor för att skaffa speciella vapen och har nu fastnat i slutet - men kan inte besegra hårda nivåer - så måste gå baklänges för att bygga upp
Långdistans med genomsnittliga belöningar. Trevlig del är få avbrott med annonser. Nackdelen är bristen på möjlighet att få riktigt bra pistoler, så utvecklingen är långsam eftersom vapen är ineffektiva mot större varelser. Kan vara frustrerande när soldater rör sig så långsamt över kartan. Tiden i byggnaderna verkar aldrig minska även om zombies etc blir snabbare och mer aggressiva. Spelkonceptet är bra; önskar fler möjligheter att skaffa avancerade vapen.
Jag gillar spelet, missförstå mig inte. Men det är lite förvirrande. Jag förstår inte varför du fortsätter att få sådana vapen? Bara att skrapa? Bör kunna kombinera och höja nivån också. Gör en nivå för pistol och kombinera för stjärnnivå. Färgnivån är bra. View och kontroller är bra. Skulle bara behöva lite justering. Men överallt ett bra och roligt spel. Bra sätt att fördriva tiden.
grymt spel
Det står. Det måste komma åt mitt foto, media och filer. Naa tror inte det
AI:n är mer som DI även om de har en chans att de INTE RÖR sig och de SPAMAR ÄVEN OM DU VET men jag har tre förfrågningar, lägg till en funktion som låter dig svara på truppens text och göra de bättre vapnen enklare för att få och fixa problemet med AI:n och om du fixar alla sakerna ovan kommer jag att betygsätta detta med fem stjärnor.
Så kul att spela
Basutvecklingen är seg men spelide'en är rolig.
Kontrollerna är omvända. Jag vet inte om någon vänsterhänt idiot skapade det här spelet eller vad men även om de inte är vänsterhänta (eftersom alla vänsterhänta spelare som jag känner fortfarande spelar högerhänta) är de fortfarande idioter. Byt kontrollerna så kommer jag att revidera min recension av spelet, inte nödvändigtvis idioten.
Spelet är väldigt unikt och väldigt välgjort. Om det var allt jag hade att säga om den här appen skulle jag ha gett den 5 stjärnor. Men förutom att det här spelet bara är fullt av pengar. Om du laddar ner det, försök att titta förbi spelet för att se spelet för vad det verkligen är ett kontantgrepp.
Väldigt tråkigt.
Riktigt bra och roligt Zombie game.. Mycket att göra och behöva inte riktiga pengar för att det ska gå att spela! Bra jobbat.. 5 stjärnor, fortsätt med det goda arbetet och fler fantastiska uppdateringar! Fred ✌
Roligt spel! Du behöver inte spendera $$$ för att njuta. Def skulle rekommendera till alla som letar efter en rolig big bang bang zombie stänker/brinner bra tid! 👍
Jag minns när jag var mycket yngre än jag är nu, jag hade min gamla iPod och spelade den gamla versionen de flesta dagar under skolan och hemma. När vi kommer tillbaka till det här spelet efter vad som känns som flera år, är det fantastiskt att se att det fortfarande är kul att njuta av. 1. Loot boxes Systemet för lot boxes känns aldrig påtvingat på spelaren så du kommer att klara dig bra, det är väldigt balanserat och spelet kommer att belöna dig för dina ansträngningar. 2. Övergripande grafisk design, temat är exemplariskt och är ett avgörande attribut som gör det gyllene.
Jag älskar det här spelet!! Jag brukade spela Modern Warfare ibland bara för C-130-uppdraget och det här spelet är precis vad jag ville, men med ZOMBIES! Jag hoppas verkligen att de kan utöka spelet med fler uppdrag. Jag har också köpt lite guld och vapencacher men jag får sällan, om någonsin, en pistol som jag verkligen blir upphetsad över. Jag tycker också att du borde kunna köpa skruvar och vapen efter eget val men överlag är detta spel fantastiskt!
Som kul!
Spelet är bra behöver bara nya uppdrag ... trött på att spela samma nivåer och du kommer inte någonstans och inställningarna är långt ute ... för att uppgradera måste du vara på gudsnivå vilket är nästan omöjligt.
Ända sedan uppdateringen är spelet FULLT AV PROBLEM!! En minut spelar jag. Ta en paus och sedan laddas inte spelet. Jag måste starta om spelet. Det finns flera andra problem också men du förstår poängen.
Betala för att vinna med tillägg och ljudkraschar 90 % av tiden efter tilläggsspel. Måste stänga appen och starta om för att ljudet ska komma tillbaka.
Zombie Gunship Survival - Action Shooter Acțiune njie
Ganska roligt spel men det är omöjligt att gå upp i nivå om du inte köper något. Önskar att de ger dig alternativ att byta ut vapen mot guld. Jag har så mycket oanvända vapen att det är slöseri. Kan titta på att spela andra spel om de håller samma monotona strategi.
Jag brukade spela det här spelet mycket för några år sedan. Jag fick en ny telefon så jag tänkte att jag skulle titta på den igen. De förändrade spelet totalt. Du brukade spela det och ha kul och allt var okomplicerat och roligt men nu tjänar allt på pengar. Nu måste du gå igenom ett gäng ringar bara för att liksom få tag i vapnen för att göra det lite roligt. Riktigt irriterande.
Spelet är roligt men så fort du går längre in i spelet desto svårare blir spelet om du inte lägger in pengar på det
Inte vad det var. Jag brukade spela det här när det först kom ut. Jag laddade ner den igen för några veckor sedan. Helt annorlunda. Jag gillar inte den här nya versionen, för mycket saker också. Ibland är KISS-metoden den bästa.
Mycket roligt. En miljon alternativ för att anpassa hur du vill. Ett bra spel! Få ett grepp människor, det är ett gratis spel, njut av det. Bara för att någon ber dig om $ betyder det inte att du måste ge dem det. Om du är sugen på att slutföra hela grejen med lvl 60 leggies den första helgen, gå tillbaka till din Xbox. DET ÄR ETT GRATIS SPEL PÅ DIN TELEFON Redigera/Uppdatera. Google Play försvann och jag förlorade spelet. En forumtråd sa avinstallera/installera om utan att förlora några framsteg. Fel. Hur får jag tillbaka mitt spel?
Bra spel
bra, men ni måste göra gratis skjutmål (inte zombies) som kommer från en skjutbana. men det är fortfarande fantastiskt. Jag nådde nivå åtta och det är så rättvist att du låter oss ha 250 slots! ni är trevliga och rättvisa. men när vi öppnar en loot box/kista, en gång om dagen, kan vi få legendariska och sällsynta vapen tack! Det skulle jag verkligen vilja.
Det här är underhållning, zombies som exploderar, vapen och anständig grafik. Det skulle vara trevligt att se uppgraderbar siktning, överhettning, mängder ammunition och typer av ammunition också. Men jag kommer att säga att de har ett brett utbud av vapen och åtminstone skador är uppgraderbara. Impalers är lite överdrivna med sin uthållighet och motståndskraft mot skador, även mot en förstärkt maskingevär eller kanon. Jag tror att de skulle kunna tonas ner lite, men det här spelet är värt ett försök. Bra jobbat
Ganska cool version av ett zombiespel, så jag gillar konceptet. Jag är fortfarande tidigt i spelet, men jag kommer på mig själv med att spela kanske 10 minuter och sedan inte spela alls under en längre tid på grund av lådorna. Det är häftigt att vi får dem efter ett uppdrag, men väntan på uppemot 3 timmar med begränsat utrymme för nämnda lådor är ganska dumt. Vissa spel spenderar du mer tid på att titta på annonser än att faktiskt spela...det här spelet.. Jag spelar knappt alls eftersom jag väntar på att lådor ska öppnas lol..oh well
Spelet brukade vara bra. Nu är det för svårt. Jag hade bra vapen och nu gör de knappt någon skada alls. Omöjligt att låsa upp kapitel 5 eftersom jag knappt klarar av att klara bronsnivåer.
Zombie Gunship Survival - Action Shooter Akčné cjap
Roligt spel att dra ut och spela när du är på språng eller bara behöver kliar i spelet. Det enda jag har att klaga på med spelet är att det inte ger tillräckligt med resurser för att du ska kunna bygga eller förstärka vapen. Så förvänta dig mycket stagnation.
Bra.
spelet är inte dåligt men priserna är för värdelösa Mission har för mycket problem till exempel: jag är på level 6 hanger men i mission säger uppgradera till level 3 🤪
Spelet är ganska välgjort och de tvingar dig inte att titta på annonser vilket är fantastiskt.
Zombie Gunship Survival - Action Shooter Acțiune zsx